WYSMAKOWANE ZASADY

Regulamin Restauracji

Chcemy, aby w naszej restauracji wszyscy Goście czuli się komfortowo, dlatego stworzyliśmy regulamin. Zachęcamy do zapoznania się z jego zasadami.

Regulamin Restauracji Scoria 

  1. Każdy z Gości restauracji jest zobowiązany do przestrzegania niniejszego regulaminu. Przebywanie na terenie restauracji jest jednoznaczne z zaakceptowaniem opisanych w regulaminie warunków. 
  2. W restauracji może przebywać tylko Gość, który zamówił posiłek lub inną usługę gastronomiczną. 
  3. Obsługa, kierownictwo i personel mają prawo odmówić obsługi Gościa w razie jego nietrzeźwości lub w przypadku, gdyby inne okoliczności mogły wpływać na bezpieczeństwo lub komfort pozostałych Gości. W razie odmowy obsłużenia z tego powodu Gość jest zobowiązany do natychmiastowego opuszczenia restauracji. 
  4. Nie sprzedajemy alkoholu osobom poniżej 18 roku życia, a także osobom nietrzeźwym. 
  5. Na terenie restauracji można spożywać posiłki i napoje zakupione wyłącznie w restauracji, chyba że menedżer wyraził zgodę na odstępstwo od tej zasady.
  6. Reklamacje dotyczące jakości potraw uwzględnia się wyłącznie bezpośrednio po rozpoczęciu konsumpcji. 
  7. Karta alergenów jest dostępna do wglądu w barze restauracji. 
  8. Goście nie mogą sami odtwarzać swojej muzyki z różnego rodzaju nośników.
  9. W restauracji obowiązuje całkowity zakaz palenia. 
  10. W restauracji nie mogą przebywać zwierzęta.
  11. Restauracja jest czynna od wtorku do piątku w godzinach 16:00 – 22:00, w sobotę od 14:00 do 22:00, w niedzielę restauracja jest czynna od godz. 13:00 do godz. 18:00, a zamówienia przyjmowane są do godz.19.00.
  1. Rezerwację można składać telefonicznie pod numerem: 887-515-515, przez aplikację/stronę www.mojstolik.pl
    mailowo: restauracja@scoria.pl
  2. Potwierdzona rezerwacja jest gwarantowana jedynie przez 15 minut od upływu ustalonej godziny. Rezerwacja może zostać przedłużona tylko po wcześniejszym kontakcie Gościa z restauracją. 
  3. Akceptowalne formy płatności to gotówka lub karta. W wyjątkowych okolicznościach akceptowalny jest przelew po wcześniejszym poinformowaniu obsługi i wyrażeniu przez obsługę zgody. 
  4. Restauracja Scoria, zastrzega sobie prawo do pobierania zaliczki dla rezerwacji powyżej 6 osób w wybrane dni celem zagwarantowania miejsca.
  5. W przypadku rezerwacji dla 8 lub więcej osób doliczany jest serwis w wysokości 10%
  6. Restauracja jest objęta systemem monitoringu. Administratorem przetwarzanych danych osobowych jest Scoria Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy. 
  7. Polityka RODO restauracji znajduje się na stronie www.scoria.pl
  8. Ewentualne reklamacje prosimy kierować na adres mailowy: restauracja@scoria.pl , lub pocztą tradycyjną pod adres: Restauracja Scoria, ul. Stary Port 15, 85-068 Bydgoszcz z dopiskiem "REKLAMACJA". Czas rozpatrzenia reklamacji to 14 dni roboczych.
  9. Niniejszy regulamin obowiązuje od 28.05.2021, został wprowadzony na czas nieokreślony i może zostać zmieniony w dowolnej chwili bez podania przyczyny.